Friday 7 March 2014

APA ITU AMPOULE? BAGAIMANA MENGGUNAKANNYA?

Ampoules biasanya berbentuk cecair dan jernih. Disediakan di dalam bekas kaca yang kecil penuh dengan kebaikan aktif pati yang diekstrak. Antaranya pati tumbuhan, vitamin dan gabungan pelbagai jenis enzim.

Ampoules tidak mengandungi bahan kimia dan pengawet, kerana itu ia disiapkan dalam bekas kaca yang kedap udara.
Seperti serum, ampoules didatangkan pelbagai jenis mengikut jenis kulit. Ia efektif untuk kulit iritasi, hyper-pigmentation dan penuaan. Kesannya boleh dilihat lebih cepat. Gabungkan ampoules dengan kapas muka basah untuk hasil yang lebih baik.

Jadikan ampoules sebagai rawatan di rumah untuk mengawal sebum, menjadikan kulit lembut, halus, hidrat dan kurang berminyak.

Penggunaan Ampoule (secara sapuan luar) adalah yang terbaik kerana ianya hanyalah untuk sapuan di luaran sahaja. Kalau ada masalah pun, satu ke dua hari selesai berbanding dengan Injection dan Laser yang "MAKAN DALAM" secara senyap-senyap.




Cara penggunaan:  Gunakan setiap malam dan pagi. untuk kesan terbaik, mesti habiskan sebotol untuk sekali penggunaan. ampoule yang terdedah kepada udara melebihi 2 jam, sudah tidak boleh digunakan lagi. kalau nak simpan, masukkan dalam bekas tertutup dan simpan dalam peti sejuk. jangan gunakan ampoule yang sudah disimpan lebih 48 jam. cuma eye care ampoule sahaja yang boleh disimpan. ampoule lain tak digalakkan.



Jenis- jenis ampoules:
Collagen Ampoules:


Sooting hydration ampoules
Ampoule ini di rumus khas untuk mengurangkan kehilangan air pada kulit dan melembapkan kulit. Sesuai  untuk semua jenis kulit terutama sekali kulit kering. Menjadikan kulit tampak lebih berseri-seri. 
**Sesuai untuk semua jenis kulit terutama sekali kulit kering kecuali kulit berminyak.


Eye Care Ampoules:
Mengurangkan bengkak dan lingkaran gelap bawah mata. membantu menghilangkan EYE BAG. Eye Care Ampoule di gunakan dua (2) kali sehari, sapu di sekitar mata dan urut secara membulat. Baki ampoule tadi bolehlah di simpan di dalam peti sejuk dan pastikan botol ampoule itu di tutup serapat-rapatnya untuk mengelakkannya dari di cemari udara. 
**sesuai untuk semua jenis kulit




Ampoules Collagen:
Penggunaan Collagen Ampoule sangat popular dalam proses anti penuaan kerana ianya boleh memperlahankan tanda-tanda penuaan. seperti kedutan, kekeringan, kekusaman dan bintik-bintik hitam (pigmentasi). Collagen Ampoule juga  mampu menghapuskan garis-garis halus dan kedutan akibat penuaan ,dalam masa yang sama ia boleh menambahkan keanjalan dan kecerahan kulit. 
**sesuai untuk semua jenis kulit




Vitamin C Ampoules:
Vitamin C Ampoule sesuai digunakan semua jenis kulit, mengandungi 100% Vitamin C. Menjadikan kulit lebih cerah dan berseri, melewatkan proses penuaan. Vitamin C Ampoule juga digunakan untuk menangani masalah liang pori terbuka dan menjadi agen anti oksidan kepada kulit. tak perlu suntik-suntik vitamin c kat muka, gunakan ampoule ianya lebih selamat dan tak perlu sakit. untuk ampoule ni memang best!
**sesuai untuk semua jenis kulit




Clarifying Ampoules:
Jika anda mengalami masalah parut jerawat, ampoule ni dapat membantu. clarifying ampoule dapat memudarkan parut-parut dimuka dan menyamaratakan rona kulit.

khusus membantu menyelesaikan masalah parut dimuka akibat jerawat, jeragat atau black head. tetapi jika parut yang terlalu lama akibat kemalangan, terkena air panas atau parut berlubang anda boleh cuba serum. serum lebih membantu untuk mengatasi masalah parut kekal ini.
**sesuai untuk semua jenis kulit






 Purifying Ampoules:
Ampoule yang ni pulak sesuai untuk kulit yang ada jerawat dan berminyak. membantu mengawal penghasilan oil sebum. ampoule ni bertindak dengan cara mengering dan menghapuskan jerawat, kerana purifying akan membuang toxin pada kulit muka. 
**sesuai untuk kulit:berjerawat, sensitif dan kulit berminyak.



Ampoules Brightening:
Digunakan untuk memutihkan kulit, mengurangkan bintik gelap, jeragat dan mampu melembapkan wajah. kepada sesiapa yang ada masalah kulit kusam, yang dari jauh nampak kulit macam tak bermaya je tu boleh cuba ampoule jenis ni.
**tidak sesuai untuk kulit berminyak

free consultation

call@whatspp: 0196435224


5 comments:

  1. if muka berminyak sesuai ke pakai produck jenis ampule ni ?

    ReplyDelete
  2. Warga Emas sesuai pakai produk jenis serum ampoule

    ReplyDelete
  3. 5 Types of Vegetable and Non-GMO Vegetable and Non-GMO Vegetable
    These joico titanium vegetables, like habanero peppers, are green-hot. titanium metal The red-hot titanium i phone case chili peppers are a perfect titanium post earrings addition to traditional Mexican dishes. Habanero titanium 4000 peppers

    ReplyDelete